Παρασκευή 17 Ιουνίου 2011

καληνύχτα

το βραδινό τσιγάρο στο καναπέ σου..μαζί σου.
και οι άσκοπες απορίες μου,
οι συζητήσεις περί ανέμων και υδάτων,
ντοκιμαντέρ,τσόντες,εκομπές..
το αίσθημα που πέρνω από την αύρα σου όταν με χαζεύει..
οι αντιπαραθέσεις για το γαμώτο..
οι διαλέξεις σου περί ζωής φαινόμενο
τα μάππετ σόου που ανεβάζω κατά καιρούς περί ζωής φαινόμενο επίσεις..
οι ώρες που αισθάνομαι αμήχανα τριγύρω σου..
οι ώρες που αισθάνομαι ανίκανη,δεύτερη,κατώτερη..
οι στιγμές που κρέμομαι από τις λέξεις στα χείλη σου..
οι στιγμές που βυθίζεσαι στο βλέμμα μου και νιώθω ικανή για μια εκπληρωμένη σου επιθυμία..
οι απειρες φάσεις που είμαι τσατισμένη μαζι σου..
η επαφή,η στενή σαν κορσές επαφή...αυτή ...
η αφή,η όραση...
οι πέντε επαφές μαζί...
η βαρεμάρα η άσχημη,
το πάθος της στιγμής...
τα πάρτυ και οι τόσες βλακώδη,ανώριμες,μοχθηρές και ήπιες,τρυφερές και άλλα τόσα αντιδράσεις μας...
θα μου λείπουν τώρα πια από σένα
και από τις μέρες μου με σένα
στο καναπέ σου...
και τις ονομάζω τη ωραιότερη μου συνήθεια..μαζί σου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου