Παρασκευή 18 Νοεμβρίου 2011

απογοητευση,
η λέξη πρώτο θέμα στο μυαλό μου,
αυτή που ξενυχτά κάθε βράδυ εδώ ,
και κολυμπάει μέσα το πιοτό μου.
αγωνίζομαι συνέχεια με τον εαυτό μου,
να κρατήσω το στώμα μου κλειστό
και όσο μπορώ χαμηλά τον εγωισμό μου,
 δεν έχω μια μοχθηρή καρδιά
όμως στις σκέψεις μου ακονίζονται μαχαίρια,
γιατί ενώ εγώ σας κράτησα γερά,
εσείς στο πόνο μου,αλλάξατε λιμέρια.
ναι ρε μαλάκες σας ξηγήθηκα σωστά,
και εσείς μου βάλατε θηλιά,
μου κάνετε μαθήματα για τα αληθινά,
αλλά
στα χειροπιαστά,στα πραγματικά,
ανεξεταστέοι στη πρώτη τάξη για 10η φορά
τα βράδυα που με είδες να γονατίζω,
χαιρόσουν να με βλέπεις να λυγίζω,
μ'άφησες να κλαίω να ουρλιάζω
και μου πες 'δεν μπορώ να ρθω τώρα,διασκεδάζω'
ήσουνα δήμιος και ο πιο κακός κριτής
όταν σου ζήτησα ένα χέρι βοηθείας,
θα είμαι δίπλα σου μου έλεγες συχνά
αλλά στις μαύρες μου δεν πήρες παρουσία
σημαντικά τα γεγονότα και ήσουνα απών,
είχες μπλεξίματα θυμάμαι με πουτάνες και αλκοόλ,
καλοί μου φίλοι με προδώσατε γιαυτό τελειώσατε
την αδιαφορία σας μου παραδώσατε,
σαν παλιές εφημερίδες κιτρινίσατε,
ξοφλήσατε.
τη ζήλια σας ταίσατε καλά και την παχύνατε,
μα η νηστική καρδιά σας έχει πάθει σέψη,
και όταν η ευαισθησία σας θα'ναι πλέον νεκρή
στο μυαλό σας δεν θα χωράει ούτε μια καλή σκέψη.
έχει θολώσει το μυαλό μου,
να σας φωνάξω σκέφτομαι,
ή να κάτσω να τα πω στον εαυτό μου?
μες το καθρέυτη κοίταξε καλά
αν έχεις μέσα σου καρδιά
θα καταλάβεις αν σ'αφορά το παραμιλητό μου.
δεν θέλω εξηγήσεις ούτε απολογίες,
απλά να είστε εντάξει στις επόμενες σας γνωριμίες
μην πείτε σ'αγαπώ αν δεν υπάρχει αγάπη,
γιατί πολλοί όπως και γω,θα πιστέψουν σε μια απάτη.
λοιπόν,το αποφάσισα,
δεν θα μιλήσω άλλο
ότι τελειώσε δεν αξίζει να κουράζω
ξεσπώ σ'ένα χαρτί για να ξεπλύνω το θυμό μου,
και να ηρεμήσω το ανήσυχο μυαλό μου,
στην καρδία μου δεν χωράει μίσος,
μια μέρα θα σας ξανα αγκαλιάσω ίσως..
να'χετε γεια που μου δώσατε τα κότσια,
ότι με πονάει να μην μένει μέσα μου ισόβια
έχω όνειρα τώρα να υπολοιήσω,
γιαυτό βιάζομαι να κλείσω.
και όταν μια μέρα μ'αντικρίσετε,
μη ντραπείτε να ρθείτε να μου μιλήσετε
να προσέχετε από τους εαυτούς σας όταν λυγίσετε
πάλι εκεί θα'μαι όταν δακρύσετε.




 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου