Τρίτη 8 Σεπτεμβρίου 2015

σε κάθε μου πρόταση βάζω πολλά ''και''
γιαυτό αποφάσησα να μην το κάνω τόσο συχνά.
χρειάζεσαι 66 ολόκληρες ημέρες για να διαμορφώσεις μια συνήθεια,
και χρειάζεσαι 17 μήνες και 26 μέρες για να ξεπεράσεις ένα πρώην λέει η ψυχολογία
άκου μαλακίες...
εγώ σε δυό μέρες μπορώ να γίνω πότης και σε δέκα χρόνια από τώρα,
ακόμα να αγαπώ τον Πρώην μου,
τέλος πάντων δεν είναι εδώ η ουσία.
σήμερα θέλω να μιλήσω για κάτι άλλο.
θέλω να είμαι ερωτευμένη,
και επειδή δεν είμαι ακόμα έτοιμη να αναλάβω την ευθύνη του έρωτα
ερωτεύτηκα μια ιδέα,
είμαι ερωτευμένη με κάποιο άντρα
που δεν υπάρχει ,
ο οποίος έχει σχέση
και δεν με κοιτάζει ποτέ
ούτε καν στα όνειρα μου.
όταν περνώ
είναι σαν να περνά
ο κανένας.
δεν με κοίταξε ποτέ
ούτε ποτέ θα με κοιτάξει
γιαυτό και δεν υπάρχει.
  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου