Πέμπτη 18 Φεβρουαρίου 2016

ti kamneis? kapoies meres san simera en m areskei i monaxia alla oute i parea mou areskei! merikes meres san simera thelw na perpato mesa stous dromous k apla na niwthw oti en ime moni m alla na ime moni mou. isos fteei pou gemizei pali to feggari , isos fteei to oti ime gunaika k mia fora to mina exo ekrixeis pou ormones mesa mou, isos ften k ta 2, malon ften k ta 2. sigoura fteei to oti ime gunaika giati prospa8isa na apotiposw to gegonos oti exo periodo me eugeniko tropo les kai einai kapoio egklima! exo periodo re pousti mou xese mas me tous kalous tropous k ta koinwnika sou kolotampou. poios na mporei na antexei autes tis meres m? anarotioume an tha ipirxe pote kapoios anthrwpos pou tha mporouse na me dei mesa sta matia j na mporouse na me agapisei gia oula m ta lathi j oula mou ta kaka k tis ormones k tis ashimes mou stigmes ,
kai na mou elege mia lexi pou tha me ekane na pistepsw pos i zoi den einai psema.
en xero poia lexi thelw na akousw.
poia lexi thelw na akousw?
thelw epitelous na mporo egw na mou po toutes tis magikes lexis k na mporesw egw moni mou na kamw ton kosmo mou omorfo!
thelw na ime olokliri na ime xoma na ime vroxi kai na ime ilios

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου