Δευτέρα 4 Απριλίου 2016

η ζωη μου σε μια βαλιτσα,απο σπιτι, σε σπιτι
απο χωρα,σε χωρα
τιποτα δεν ειναι μονιμο
κ δεν ειναι ευκολο να το αποδεκτει κανεις αυτο
να,
για παραδειγμα
τωρα εγω πρεπει να φυγω απο το σπιτι αυτο
που για ενα χρονο κ δυο μηνες αποκαλω σπιτι μ
 κ να μεταφερθω σε μια φιλη μου .
ενω εχω αδειασει το σπιτι και τα εχο ετοιμασει ολα
κ εδω ειναι ολα αδεια, ουτε βρακι δεν αφησα,
εγω επειμενω να μενω εδω,
εχω ενα ποτηρι ,ενα κουτι νεσκαφε και πολλα τσιγαρα,
μενω νηστικη και στριφυγυρναω ολη την μερα απο το καναπε στο κρεβατι μου,
πισω στη κουζινα για καφε κα παλι απο την αρχη,
δυσκολευεομαι να δεχτω την αλλαγη
και αυτο δεν θα μου βγει σε καλο στη μετεπειτα ζωη μου
αν δν παρω την αποφαση να το πολεμησω.
τι πεισματαρης που ειναι ο ανθρωπος τελικα
προτιμω να με πλακωνουν τα ντουβαρια παρα να βγω εξω κ να δεχτω την αλλαγη
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου