Τετάρτη 5 Μαρτίου 2014

πρεπει να βελτιωθω  σαν ανθρωπος,νιωθω οτι πλησιαζει το επόμενο transition και επειδη δεν τα παω καλα με τις αλλαγες
θα πρεπει να προετιμαστω για να μην πεσω στη πραγματικοτητα και παλι με τα μουτρα.
αλλα περα απ αυτο θελω να γινω καλυτερος ανθρωπος.
καλυτερος χαρακτηρας,νομιζω εχω σκληρανει τελευτεα,ασπουμε εχω γινει περαν του οριου πραγματιστρια και αυτο με χαλαει.
δηλαδη βασικά πιστευω έχω χασει τη τρυφεροτητα μου
και σε πολλους τομεις τη κατανοηση μου,
με κουρασε λιγο αυτο,και για να με κουραζει ισως τελικά να μην με εκφραζει πια.
θεωρω τον εαυτο μου επισεις υπεροπτη σε καποια θεματα,και αυτο δεν ειναι ομορφο,
δηλαδη αν ημουν ο συνομιλητής μου ισώς να κουραζόμουν
που ξέρεις μπορει και να μην μου ξαναμιλούσα ποτέ.
και δεν θελω να προκαλώ τέτοια συναισθηματα στους ανθρώπους.
θέλω να μπορώ να τους νιώσω και να μπορώ να τους κατανοήσω και όταν έχουνε ανασφάλειες να μπορώ να τους αγαπήσω,γιατι η ανασφάλεια σημαίνει και έλλειψη αγάπης(από τους άλλους,ή προς τον εαυτό μας)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου